نحوه قیمت گذاری کیک

نحوه قیمت گذاری محصولات

سلام قناد جانم قیمت گذاری روی محصولاتت خیلی مهمه هم بقا و توسعه کسب و کارت رو تحت شعاع قرار میده هم مشتری هات با قیمت گذاری اصولی ازت راضی میشن.

برای این کار باید چکار کنم؟؟؟

مهم ترین نکته برای قیمت گذاری قیمت بازاره ؛

باید بدونی قیمت کالایی که میفروشی در بازار چقدر ؛

حالا ما دو تا بازار داریم یکی بازار مستقیم مثلا همین ماکارون باید ببینیم که اگه از ما ماکارون یا کیک رو نخرن از کی می خرن باید اون ها رو شناسایی که و نقاط ضعف و مثبتشون رو خوب بشناسی.

یکی هم بازار غیر مستقیم مثلا فردی که ماکارون می خواد اگه من قیمت نجومی بدم میره مثلا کوکی می خره باید بازار های موازی رو هم شناسایی کنی. بعدش باید بتونی برآورد هزینه اولیه محصولتون رو محاسبه کنید .

مثلا یک کیلو کیک 30 هزار تومن و بعد بر مبنای هزینه های بالاسری(آب؛برق؛حقوق؛کارگاه) و تعداد سفارشاتی که در ماه داری ؛ مثلا در ماه ۵۰ تا سفارش دارید همه هزینه بالا سری رو تقسیم بر ۵۰ می کنیم هزینه کلی محصول محاسبه میشه .

حالا می مونه سود خودت که خیلی مهمه یادت باشه سر قیمت رقابت نکن ضعیف میشه باید با کسی رقابت کنی که احتمالا قویتره ازت هست.

و اگر کارت رو تازه شروع کردی دل زده میشی و مسیر توسعت خیلی طولانی میشه.

تنها راهش هم خلاقیته و باید روی کیفیت و خدماتی که به مشتری میدی تمرکز کنی چون یادت باشه مشتری از تو کیک یا ماکارون نمی خره احساس می خره (شادی در یک جشن و …) سعی کن شادشتون کنی و بدون هر کی رو شاد کنی خودت رو شاد می کنی . می دونی که خیلی دوستت دارم و برات آرزوی موفقیت می کنم .

2 دیدگاه دربارهٔ «نحوه قیمت گذاری کیک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام قناد جان

پیج من رو در اینستاگرام دنبال می کنی؟

اونجا کلی رویدادهای آموزشی رایگان منتظرته